سلامت نوزادان و کودکان

 

افراد از روز اول زندگی نیاز به انجام معاینات مختلف دارند وباید چکاپ شوند. اما در سال‌های اول زندگی این موضوع بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد. زیرا بیشترین رشد افراد در دوره کودکی است. بنابراین اگر به سلامت فرزند خود اهمیت می‌دهید، انجام چکاپ کودکان را پشت گوش نیاندازید.

همواره دقت داشته باشید که بسیاری از بیماری‌های کودکان بدون علامت هستند یا اینکه کودک شما در ابراز آن‌ها ناتوان است.چکاپ کودکان یکی از مهم‌ترین اموری است که پدر و مادرها نباید از آن غافل شوند. انجام آزمایش‌های مختلف راهی برای به‌دست آوردن اطمینان از سلامتی و رشد طبیعی آنهاست.

چکاپ کودکان، مناسب کودکان بین 2 تا 12 سال میباشد.

این چکاپ در جهت شناسایی کمبود ویتامین و یا مواد مغذی میباشد. در مواردی هم ممکن است این چکاپ ها در جهت درمان و یا پیش گیری از بیماری انجام شود.کودکان به دلیل قرار گرفتن در سن رشد باید آزمایشاتی که انجام میدهند بر محور مواد لازم برای رشد آنها باشد. تا اگر کمبود داشتند با تغییر روند تغذیه کودکان جبران شود.

توجه: نوع آزمایشات مورد نیاز بر اساس سابقه خانوادگی، بیماریهای زمینه ای و سن کودک میتواند متفاوت باشد درنتیجه  شما میتوانید قبل از درخواست ثبت آزمایش مشاوره نمایید.

 

مشاهدۀ پنل کامل چکاپ سلامت کودکان

 

 

کلیه حقوق این سایت برای آزمایشگاه میرداماد محفوظ است